dimecres, 18 d’abril del 2012

"Deriva" per detectar espais exigents per a persones analfabetes

Fa temps vaig sentir xerrar de les derives i em va agradar la idea. Sortir al carrer per fer un recorregut guiat pels participants amb un fil conductor. Avui ho he posat en pràctica i per això faig ús de les cometes al títol... el grup no és massa pro-actiu. Tot i així, cal dir que molts dels espais els han escollit ells d'una forma més o menys directa. D'altres, els he anat introduint jo.

Estic content de l'experiència i crec que ha servit per rompre una mica amb l'estereotip de "classe", sortint de l'àmbit escolar. Ara em queda una col·lecció de fotografies que podré fer servir a classe i, de passada, m'han sorgit algunes idees per a proposar-los-hi.

Publico ara algunes de les fotografies i em comprometo a tornar sobre aquesta entrada per comentar l'activitat amb major profunditat.

Davant la biblioteca pública que hi ha al barri (aquí hi surto jo)
Mirant la cartellera del cinema Renoir, a s'Escorxador.
Consultant l'oferta formativa d'una escola de música.
Un cartell amb una oferta de feina penjat al carrer.
Les instruccions per a fer ús d'una cabina telefònica.
Les indicacions de trànsit, cap on podem anar des d'aquí?
El "parque de la arena" té nom: Can Simonet.

La seu de l'edifici d'hisenda. Tan a prop el tenim?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada